کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

راهنمای درآمدی سامسونگ در این سه ماهه به طور غیر منتظره‌ای بد است. این شرکت پیش‌بینی کرد سود عملیاتی آن ۱۰.۸ تریلیون وون (۹.۷ میلیارد دلار) باشد که ۲۹ درصد پایین‌تر از عملکرد سالیانه‌اش است. درامد آن هم ۱۰ درصد نسبت به یک سال قبل‌تر سقوط کرد و به ۵۹.۲۷ تریلیون وون (۵۳.۳ میلیارد دلار) رسید.
سامسونگ می‌گوید درآمدهای آن در ابتدا تحت تاثیر کاهش تقاضا برای تراشه‌های حافظه قرار دارد، معمولا این بخش بزرگ‌ترین سود را نصیب شرکت می‌کند، کاهش فروش گوشی‌های هوشمند و افزایش رقابت برای نمایشگرهای موبایل دلایل دیگر این کاهش ذکر شدند. بنابراین، این شرکت نه تنها انتظار ندارد تقاضا برای تراشه‌های حافظه افزایش یابد، بلکه عملکرد سالانه‌ی ضعیف‌تری را با فروش‌های پایین گوشی هوشمند هشدار می‌دهد.
با این وجود، کاهش نتایج سه ماهه‌ی پایانی به آن اندازه نبود که سامسونگ را از تنظیم نتایج مالی بهتر برای کل سال ۲۰۱۸ مایوس کند. این شرکت معتقد است پرچمدار آینده‌ی آن، Galaxy S10، به افزایش فروش و عملکرد کسب‌وکار آن در ماه‌های آینده کمک می‌کند. گوشی‌های 5G و تاشوی آن هم برای رشد پایدار سامسونگ در این بازار پرچالش موثر خواهند بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه