کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۳ ارديبهشت

پلتفرم پیام رسانی دیسکورد مذاکرات فروش با مایکروسافت را خاتمه داد و قصد دارد به رشد کسب و کار خود به عنوان یک شرکت مستقل متمرکز شود.
دیسکورد که چت صوتی، ویدیویی و متنی فراهم می کند، محبوب گیمرهای ویدیویی است و از زمان راه اندازی شدن این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵، در میان سایر کاربران هم محبوبیت پیدا کرده است. این پلتفرم پیام رسان به تازگی قابلیت مشابه کلاب هاوس به نام "استیج چنل" را راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد رویدادهای صوتی برای مخاطبانشان برگزار کنند.
رویترز در مارس گزارش کرده بود که غول نرم افزاری مایکروسافت سرگرم مذاکره برای خرید دیسکورد به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد دلار است.
پاندمی کووید ۱۹ چشم انداز شرکت‌های بازی را تقویت کرده زیرا مردم در دوران قرنطینه به منظور سرگرمی بیشتر به بازی‌های ویدئویی روی آورده اند. مایکروسافت هفته جاری راه اندازی نسخه آزمایشی بتای سرویس بازی ایکس باکس کلود را اعلام کرد که در رایانه های ویندوز ۱۰ و آیفون و آی پد اپل قابل دسترس خواهد بود.
بر اساس گزارش رویترز، دیسکورد که تا دسامبر حدود هفت میلیارد دلار ارزش داشت، پلتفرمی است که کاربران در آن به هماهنگی فعالیتهای گروهی مانند بازیها و و حتی مهمانی های مجازی می پردازند و  ماهانه بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه