موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ ارديبهشت

یکی از وبلاگ نویسان بنام JerryRigEverything تصمیم گرفت استحکام گوشی Xiaomi Mi5 را با آزمون خمیدگی بیازماید. در عرض چند ثانیه گوشی با فشاری متوسط به دو نیم شد .او چندین بار این عمل را برای گوشی های متفاوت انجام داده و ویدئو آن را در یوتیوب قرار داده است.
آزمون مقاومت
این وبلاگ نویس هر بار گوشی های هوشمند جدید را به همین روش آزمایش می کند، Xiaomi Mi5 بیست و یکمین گوشی هوشمند تحت آزمایش وی است.
صفحه نمایش این گوشی هوشمند توسط شیشه ی Gorilla Glass 4 محافظت می شود و در برابر تست سختی خش بر روی صفحه، تا مرحله موفق 6 موفق ظاهر شد و می توان گفت در این مورد مزیتی به نمونه های مشابه خود ندارد. در تست لنز دوربین عدم ایجاد خش با کشیدن کاتر نشان می دهد لنز شیشه ای آن کیفیت بالایی دارد.
در تست حرارت با قرار دادن شعله یک فندک لکه سیاهی بر روی صفحه ایجاد گردید، که پس از چند ثانیه ناپدید شد.
اما در تست استحکام بدنه موفق ظاهر نشد و به راحتی و با فشار کمی از وسط به دونیم شد. او می گوید گوشی Xiaomi Mi5 از بسیاری جهات به گلکسی s7 شباهت دارد اما این بی ثباتی جنس بدنه مشخص می کند که چرا این گوشی چینی 200 دلار ارزان تر از گلکسی s7 است .گوشی هوشمند با بدنه ای از جنس آلمینیوم نرم و نازک، محافظ شیشه ای صفحه نمایش و قابی نه چندان محکم، مطمئنا ارزان تر خواهد بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه پرچمدار چینی با دوربین دوگانه