موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ خرداد

به گزارش زومیت، شیائومی با انتشار تیزرهای تبلیغاتیِ بیشتر از ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱، نشان می‌دهد که این محصول برند ردمی از تراشه‌ی هلیو G85 استفاده خواهد کرد.
انتظار می‌رود برند ردمی که از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود، به مناسبت رسیدن فروش ردمی نوت ۸ به ۲۵ میلیون دستگاه در سراسر جهان، گوشی هوشمند دیگری به نام ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ معرفی کند. تاکنون اطلاعات مختلفی از ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ در فضای مجازی قرار گرفته است که بیشتر این اطلاعات را سران شیائومی تأیید کرده‌اند.
شرکت چینی با ارسال توییتی طراحی ظاهری پنل جلوی ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ را مشخص کرد. در این تیزر می‌شود جایگاه دوربین سلفی را دید که به‌صورت بریدگی و با طراحی آبشاری میزبان دوربین سلفی شده است. به گزارش GSMArena، اطلاعات بیشتری از محصول معرفی‌نشده‌ی شیائومی در حساب توییتری شرکت چینی منتشر شده که اطلاعات جالبی در اختیارمان قرار می‌دهد.
طبق گزارش، ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ دارای صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶/۳ اینچ است و تراشه‌ی هلیو G85 ساخت مدیاتک را یدک می‌کشد. در پنل پشتی ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. متأسفانه شرکت چینی اشاره‌ای به دوربین‌های دیگر موجود در ماژول نداشته است؛ اما می‌توان حدس زد که در کنار دوربین اصلی با لنز واید، دوربینی با لنز اولتراواید، دوربین ماکرو و دوربین تشخیص عمق از موارد دیگر موجود در ماژول باشند.
در تیزر دیگری اشاره شده که پنل پشتی علاوه بر ماژول دوربین چهارگانه، میزبان حسگر اثر انگشت است و به احتمال فراوان، ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ حداقل در دو رنگ‌ به بازار عرضه می‌شود. از نظر طراحی ظاهری تفاوت بسیاری میان ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ با مدل اصلی که سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد، وجود ندارد و می‌توان گفت که مدل جدید همان ردمی نوت ۸ ۲۰۱۹ است که همراه‌با تراشه‌ی هلیو G85 و شارژ سریع ۲۲/۵ وات به بازار عرضه می‌شود. مدل اصلی از شارژ ۱۸ وات برخوردار بود.
در مورد صفحه‌نمایش این گوشی شایعاتی وجود دارد که رزولوشن FHD را به کاربر ارائه می‌دهد و دوربین سلفی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل دارد. در ماژول دوربین، انتظار می‌رود دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای سنجش میزان عمق در تصویر همراهی کنند.البته هنوز برای تصمیم گرفتن زود است و باید تا زمان رونمایی ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ صبر کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه