ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال حداقل ۳۵۰ هزار مشترک فیبر نوری داشته باشیم گفت: با تسهیل شرایط، تقسیط هزینه‌ی مودم و اصلاح تعرفه‌ها برای استفاده از خدمات فیبرنوری، استقبال مشتریان از سرویس تانوما بیشتر خواهد شد‌.
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام خبر فوق افزود: در مورد تامین مودم برای فیبر نوری با استفاده از تجهیزات مخابراتی تولید داخل و با همکاری شرکت‌های مخابراتی داخلی، ۵۰۰ هزار مودم تهیه و دراختیار مشتریان قرار داده می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قیمت بالای تعرفه‌ها را یکی از دلایل استقبال کم مردم از سرویس تانوما دانست و افزود: در مورد استفاده‌ی تمام مشتریان و به خصوص مشتریان خانگی از تجهیزات فیبر نوری و اینترنت پرسرعت، تسهیل شرایط انجام شده لذا اکثر مشتریان می‌توانند از اتصال مبتنی بر فیبر نوری برخوردار شوند.
وی در همین رابطه افزود: به منظور تشویق مشتریان برای دریافت امکانات فیبر نوری، تعرفه‌های مربوط به FTTH تا پایان مهرماه سال جاری کاهش یافته است و در تلاش هستیم تا زیرساخت مبتنی بر اتصال فیبر نوری را در بین مشترکان بسط و گسترش دهیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه