کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ مرداد

SoundCloud این دور تامین بودجه‌ی ضروری را برای حفظ تلاش در جریان بقای خدمات موسیقی‌اش تعطیل کرد.
در پی این تغییرات، Alex Liung، مدیرعامل کنار خواهد رفت اگرچه رئیس باقی خواهد ماند. به جای وی Kerry Trainor که پیش‌تر مدیرعامل Vimeo بوده،  جایگزین وی خواهد شد. Mike Weissman به عنوان موسس سابق SoundCloud، مدیر ارشد عامل خواهد شد و Eric Wahlforss، مدیر ارشد فنی، به عنوان مدیر ارشد بخش تولید باقی خواهد ماند.
بانک سرمایه‌گذاری نیویورک، Rain Group و صندوق دارایی مستقل سنگاپور، Temasel برای هدایت دور تامین مالی Series F جدید با مبلغ ۱۶۹/۵ میلیون دلار در این شرکت تزریق کرده‌اند. در ماه گذشته، SoundCloud چهل درصد از کارمندان خود را در تلاش برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد. شرکت تنها سرمایه‌ی کافی برای بقا تا سه ماهه‌ی چهارم را داشت و تصمیم سرمایه‌گذار امروز به عنوان لحظه‌ی مرگ و زندگی برای این شرکت بود. حال شرکت این فرصت را خواهد داشت تا تلاش خود را برای هدایت درست انجام دهد.
SoundCloud از اظهار نظر درباره‌ی ارزش یا میزان این دور جدید تامین مالی خودداری کرد. روز گذشته Axios گزارش داد که این شرکت بودجه‌ی خود را ۱۶۹/۵ میلیون دلار با ارزش پیش پرداخت 150 میلیون دلاری افزایش داد. هرچند این کاهشی شدید از ارزش شرکت از 700 میلیون دلار در دورهای بودجه‌ای قبل است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه