تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

بر اساس تحقیقات انجام گرفته توسط تحلیلگران کمپانی Digitimes Research، تا سال 2021 میلادی 50 درصد از گوشی های هوشمند در بازار موبایل به صفحه نمایش AMOLED مجهز خواهند شد. در سال 2016 یک چهارم دستگاه های هوشمند به این صفحه نمایش مجهز شد و در پی آن تقاضا برای تولید این دستگاه ها افزایش یافت.
با توجه به تحقیقات انجام گرفته توسط کارشناسان DigiTimes Researc، سهم گوشی های هوشمند مجهز به صفحه نمایش AMOLED در سال 2016، 24.3٪ درصد بوده است. در نتیجه ی محاسبات تحلیلگران، در سال 2017 درصد تولید این محصولات 27,6% و به تعداد حدود 452 میلیون دستگاه در بازار خواهد رسید.
با قضاوت بر اساس پیش بینی ها، تا سال 2021 بیش از 1.1 میلیارد گجت با صفحه نمایش AMOLED تولید خواهد شد که احتمالا رکورد 53 درصدی از تعداد کل گوشی های هوشمند تولید شده خواهد بود. شایان ذکر است ارتقاء تکنولوژی AMOLED به تولید گجت هایی با صفحه نمایش تاشو کمک خواهد کرد. کمپانی های چینی در تلاشند تا محصولات جدیدی را با استفاده از این تکنولوژی تولید نمایند، البته باید گفت کمپانی Samsung و دیگر غول های تکنولوژی جهان در مسیر رقابتی برای گجت هایی با صفحه نمایش تاشو در تلاش می باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه