موبایل و تبلت
الناز فرجی۹:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

گوشی های هوشمند کم کم دارند خسته کننده می شوند. صفحه نمایش تاشو می تواند گوشی های هوشمند را دوباره هیچان انگیز کند. امروزه سخت افزار و نرم افزار گوشی های اندروید و ios رشد کرده و به بلوغ رسیده اند. به جز گوشی های هوشمند قوی تر و سریع تر چه چیزی باقی مانده است؟
داشتن صفحه نمایش انعطاف پذیر و تاشو می تواند دوباره داشتن تلفن های هوشمند را هیجان انگیز کند. Oppo که سازنده گوشی های هوشمند چینی است یک نمونه اولیه از این صفحه نمایش های انعطاف پذیر را تولید کرده است. این شرکت سال گذشته شروع به تحقیق در مورد صفحه نمایش های قابل انعطاف کرده و در اوایل ماه فوریه سال جاری نمونه اولیه آن را ارائه داد.
این گوشی که ظاهرا از اندروید پشتیبانی می کند از تکنولوژی شارژ باتری VOOC برخوردار بوده و می تواند در ظرف 30 دقیقه حدود 75 درصد باتری 3000 میلی آمپری آن را شارژ کند.
این محصول در حال حاضر به صورت نمونه آزمایشی ساخته شده است و به این ترتیب مشخص نیست در چه زمانی شاهد مدل اصلی این گوشی در بازار خواهیم بود. از طرف دیگر امیدواریم تا زمان عرضه این گوشی مجهز به صفحهنمایش تاشو، شرکت Oppo از لحاظ طراحی هم دستی به سر و روی گوشی جدید خود بکشد چرا که گوشی که نمونه اولیه آنرا شاهد هستیم اصلا از لحاظ زیبا شناختی، جذاب به نظر نمیرسد.
در حال حاضر خبر دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است، اما از آنجایی که سامسونگ هم در حال ساخت گوشی با صفحه نمایش تاشو است، میتوان گفت هر دو شرکت باید به فرآیند تولید این محصول جدید خود سرعت بخشند چرا که بدون شک هر شرکتی که محصول نوآورانه خود را اول روانه بازار کند برنده است.

برچسب هاSmartphoneOppoiOS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کمپانی Oppo محصول جدید خود را تا دو هفته آینده وارد بازار می کند