موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ مرداد

به گزارش برخی از منابع رسمی، وجود صفحه نمایش ثانویه در محصول Meizu Pro 7 تایید شده است. با ارائه ی تیزری از Meizu Pro 7، مشخص شده این محصول دارای صفحه نمایش دیگری در پنل پشتی می ‌باشد.
البته در این تیزر شرح کاملی از قابلیت های این صفحه نمایش اعلام نشده است اما از نظر تحلیلگران و کاربران، اگر این صفحه نمایش تنها نشان دهنده ی ساعت، تاریخ و وضعیت جوی هوا است، چرا توسعه دهندگان این همه خود را به زحمت انداخته اند. البته یکی از دلایل قرار دادن این چنین صفحه نمایشی را می‌توان به علت کاهش مصرف باتری دانست. صفحه نمایشی با قطر 2 اینچ که می‌تواند اطلاعات کلی را به شما بدهد، بدون آن که صفحه نمایش اصلی را روشن کند. تصویر سیاه و سفید بدون وجود طیف های رنگی مصرف باتری را به صورت قابل توجهی کاهش خواهد داد.
احتمال دوم این است که شاید بتوان تصویر صفحه نمایش را به صفحه نمایش ثانویه انتقال داد و این به ثبت تصویر سلفی کمک خواهد کرد. به هر حال این محصول دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی می‌باشد که مطمئنا مورد توجه علاقه مندان به سلفی قرار خواهد گرفت.
اندازه ی دقیق قطر صفحه نمایش اصلی هنوز مشخص نشده، اما حتمالا، 5.2 اینچ خواهد بود. وضوح تصویر نیز Full HD 1920х1080 پیکسل است. قیمت پیشنهادی برای این محصول استاندارد 486 دلار و برای نسخه‌ی پلاس 560 دلار می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه