موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ فروردين

از نظر صفحه نمایش بی شک سامسونگ حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد. به عنوان نمونه صفحه نمایش‌ های سوپر AMOLEDD به کار رفته در گوشی های سامسونگ، بنابر نظر عده زیادی از کاربران، چند سر و گردن بالاتر از بقیه رقبا می‌ایستد. غیر از گوشی های هوشمند، به موضوع  تلویزیون‌ های سامسونگ می‌رسیم. سامسونگ همه ساله در نمایشگاه  CES، با عرضه بهترین تلویزیون‌ها، کاربران را محو تکنولوژی صفحه نمایش‌های خود می‌ کند. بنابراین، از خبر معرفی صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ با رزولوشن برتر 4K  و اندازه 10 متر (Samsung 34-Foot 4K HDR LED) نباید متعجب شد.
صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ به راحتی با ظرفیت ابعاد تئاترهای مدرن امروزی وفق پیدا می ‌کند. این صفحه نمایش علاوه بر ارائه کیفیت برتر 4K  یعنی رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل، از مشخصات پایه و استاندارد ارائه شده برای صفحات نمایش سینما فراتر است و از نظر تکنیکی، عملکرد بسیار بالایی دارد. افزایش قابل توجه قابلیت اطمینان و کیفیت در سینمای دیجیتال را باید از دیگر ویژگی‌ های مهم صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ دانست.

صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ نخستین محصول در دنیای دیجیتال است که به تکنولوژی HDR LED مجهز شده است. این دستگاه برای کاربران عادی و به منظور راه‌اندازی یک سینمای خانگی در منزل طراحی نشده است. حتی کاربران فوق‌العاده مشتاق به داشتن بهترین دستگاه های سینمای خانگی در منزلشان که البته اهمیتی به قیمت‌ های بالای آن نمی‌ دهند، برای جا دادن صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ با اندازه 34 فوت (10 متر) در منزل خود با مشکل مواجه می‌شوند! به نظر می‌رسد هدف از تولید این محصول، استفاده‌ های تجاری است.
هنوز قیمت صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ به طور رسمی اعلام نشده است، اما با در نظر گرفتن این موضوع که تلویزیون    Samsung Q9  با اندازه 88 اینچ، که در نمایشگاه CES 2017معرفی شد، حدود 300 هزار دلار قیمت داشت، ترجیح می‌دهیم به به قیمت احتمالی صفحه نمایش سینما HDR LED سامسونگ فکر نکنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه