موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

با شکست ویندوز فون و استقبال نه چندان زیاد کاربران از ویندوز 10 موبایل، ماموریت جدید مایکروسافت تسلط بر برنامه های جانبی آیفون است. جدیدترین برنامه مایکروسافت در این مورد ساخت صفحه کلید جدیدی به نام Word Flow می باشد. این صفحه کلید رایگان که در حال حاضر فقط زبان انگلیسی را پشتیبانی می کند و در کشور ایالت متحده عرضه شده است  که کار کردن با یک دست جهت تایپ متون را آسانتر کرده است.
Word Flow را می توان مانند یک صفحه کلید QWERTY سنتی استفاده کرد. یکی از ویژگی های آن Swype است که می توان با کشیدن حروف به طرف هم جملات خود را سریع تر تایپ کنید. اما ویژگی برجسته این صفحه کلید حالت " arc" آن است. پس از فعال شدن این ویژگی، صفحه کلید به حالت قوصی در می آید ( بسته به چپ دست یا راست دست بودن شما) که امکان تایپ با یک دست را بخصوص در آیفون های بزرگ تر خیلی ساده و سریع می کند.
Word Flow هم مانند هر صفحه کلید خوب دیگری، الگوریتمی دارد که به پیش بینی کلمات بعدی می پردازد، این کار نوشتن پیام را برای شما سریع تر می کند. شما می توانید آن را بسته به نیاز خود سفارشی کنید.
من هم صفحه کلید Word Flow را بر روی گوشی خود نصب کرده و مشاهده کردم که واقعا می تواند مهات های نوشتن شما را افزایش دهد. با فعال کردن حالت "arc"، نوشتن کلمات در آیفون 6 من خیلی راحت تر شد. معمولا قبلا برای نوشتن بعضی از کلمات از هر دو دست خود استفاده می کردم و سرعت تایپ مناسبی داشتم اما اکنون سرعت نوشتن با یک دست هم چند برابر شده است.
پیش بینی کلمات در این صفحه کلید خوب است، البته نمی گویم که عالی است. به نظر نمی رسد که دقیق تر از صفحه کلید خود آیفون باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Microsoft: صفحه‌کلیدهای QWERTY به‌زودی از میان خواهند رفت