موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

توسعه‌دهندگان گوشی Elephone Max را با صفحه نمایش 6 اینچی طراحی کرده‌اند. این امر سبب خواهد شد تا گوشی تولید شده به رقابت با گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بپردازد.
در حال حاضر گوشی‌های ارائه شده در بازار با صفحه نمایش‌های 5 و 5.5 اینچی ارائه می‌شوند اما تا کنون گوشی 6 اینچی به بازار عرضه نشده است. در همین راستا توسعه‌دهندگان برای جلب توجه کاربران سعی دارند با ایجاد تغییر در طراحی و ارائه‌ی ابعاد بزرگ‌تر، مشتریان خود را به خرید این محصولات ترغیب کنند.
در این میان Elephone Max نیز از این قاعده مستثنی نمانده و بر اساس اطلاعات غیر رسمی قرار است با صفحه نمایش بزرگ‌تر ارائه شود. البته نمایندگان این کمپانی از اعلام هرگونه اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی خودداری کرده‌اند. تنها اطلاعاتی که از این محصول در دست است وجود دوربین دوگانه با قابلیت ضبط تصاویر 4K و سیستم عامل Android 7 می‌باشد.
لازم به ذکر است قیمت و تاریخ انتشار این محصول نیز هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. به نظر تحلیل‌گران، احتمال می‌رود فاصله‌ی زمانی میان رونمایی تا عرضه‌ی این محصول طولانی خواهد بود و ممکن است در این فاصله، شرکت‌های دیگر محصولات خود را با ویژگی‌های مشابه به بازار عرضه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه