به گزارش App Annie، کاربران تلفن همراه ۷۴ درصد از هزینههای اپ خود را در سال ۲۰۱۸ به بازیها اختصاص دادند. موبایل شاهد سریعترین رشد در بخش بازی بود و از کنسولها، PC، و کامپیوترهای دستی پیشی گرفت.
چین، ژاپن، و ایالات متحدهی آمریکا سه بازار بزرگ بازی موبایل هستند. در مجموع، این کشورها ۷۵ درصد هزینههای مصرفکننده در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دادند. چین با پرداخت حدود ۲۸.۱ میلیارد دلاری جمعیتش برای بازیها در بالاترین جایگاه قرار گرفت. این میزان نسبت به سال ۲۰۱۶، ۱۰۵ درصد رشد داشت.
ایالات متحده و ژاپن هر کدام با ۱۳.۵ و ۱۳.۲ میلیارد دلار به ترتیب در ردههای دوم و سوم بودند.
نبرد پادشاهان محبوبترین بازی موبایل در سال ۲۰۱۸ بود. PUBG برترین بازی موبایل از نظر دانلود در چین و کرهجنوبی بود. NetEase’s Knives Out هم در ژاپن شماره یک بود.
چین، ژاپن، و ایالات متحدهی آمریکا سه بازار بزرگ بازی موبایل هستند. در مجموع، این کشورها ۷۵ درصد هزینههای مصرفکننده در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دادند. چین با پرداخت حدود ۲۸.۱ میلیارد دلاری جمعیتش برای بازیها در بالاترین جایگاه قرار گرفت. این میزان نسبت به سال ۲۰۱۶، ۱۰۵ درصد رشد داشت.
ایالات متحده و ژاپن هر کدام با ۱۳.۵ و ۱۳.۲ میلیارد دلار به ترتیب در ردههای دوم و سوم بودند.
نبرد پادشاهان محبوبترین بازی موبایل در سال ۲۰۱۸ بود. PUBG برترین بازی موبایل از نظر دانلود در چین و کرهجنوبی بود. NetEase’s Knives Out هم در ژاپن شماره یک بود.