موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ خرداد

استریم ویدیویی از بازی ها و صحبت کردن روی آنها همواره از موضوعات مورد علاقه در بین کاربران کامپیوترهای شخصی و کنسول ها بوده است. حتی در حال حاضر چند کاربر از همین طریق در سرویس های رسانه ای نظیر Twitch و YouTube درآمد بسیار خوبی دارند. اما ضبط ویدیو از صفحه نمایش موبایل هنوز با مشکلاتی همراه است و سامسونگ با طراحی اپلیکیشن Game Recorder+ قصد دارد به این مشکلات پایان دهد.


نحوه کار این اپ بسیار ساده است، شما قابلیت ضبط فیلم به همراه صدا از صفحه نمایش گوشی هوشمندتان به علاوه ی ضبط فیلم توسط دوربین جلویی گوشی برای گزارش زنده، را دارید. پس از فیلمبرداری، امکان برش و آپلود محصول نهایی در یوتیوب نیز فراهم شده است.


این اپلیکیشن کار خود را به خوبی انجام می دهد، اما به یاد داشته باشید که فیلمبرداری از صفحه نمایش به منابع سخت افزاری زیادی نیاز دارد و به همین دلیل برخی از دستگاه ها نمی توانند از قابلیت های آن بهره مند شوند. علاوه بر این، سامسونگ تا این لحظه اپلیکیشن مذکور را برای گوشی های سری گلکسی خود ارائه کرده است. اگر از یک دستگاه خانواده گلکسی نظیر گلکسی اس 6، اس 6 اج، اس 5، نوت 4، اس 4، نوت 3 یا نوت 2 برخوردارید می توانید این اپ را از گوگل پلی استور بصورت رایگان دانلود نمایید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ساخت نسخه واقعیت مجازی از بازی جذاب ps4