کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ بهمن

موبایل LG طی سال 2016 رقمی بالغ بر 1.3 تریلیون وون به همراه مبلغی دیگر معادل 467 میلیارد وون، تحت عنوان خسارات عملیاتی سه ماهه‌ی چهارم، از دست داد. در مقایسه با آخرین سه ماهه که مبلغی در حدود 436 میلیارد وون از دست رفت، افزایش نسبی مشاهده می‌شود.
با مقایسه این دوره با بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته، با تفاوت فاحشی مواجه می‌شویم چرا که مبلغ ازدست رفته در این دوره چیزی بیش از 7 برابر (61 میلیارد وون) سه ماهه‌ی چهارم سال 2015 است. همچنین شاهد سقوط درآمد شرکت از مبلغ 3.7 تریلیون وون کسب شده در همان سه ماهه می‌باشیم.
LG اعلام کرد که فروش گوشی‌های هوشمند کاهشی 8 درصدی را تجربه کرده و مقصر اصلی در این رابطه را مدل G5 می‌داند و نیز یادآور شد که بهترین فروش از آن گوشی‌های مدل V20 بوده است.
روی‌هم‌رفته شرکت LG در سال 2016 موفق به کسب سود عملیاتی 1.3 تریلیون وونی از درآمدی برابر با 55 تریلیون وون گشته و همچنین این شرکت شاهد رشد سود حاصل شده نسبت به سال 2015 بوده است؛ سودی برابر با 1.2 تریلیون وون از درآمدی معادل 57 تریلیون وون. LG این رشد سود را به لوازم‌خانگی، چاره‌سازهای هوایی و محصولات سرگرمی در خانه‌اش نسبت می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه