پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ شهريور

گزارش های جدید حاکی از آن است که ساعت اپل بیش از 50 درصد بازار استرالیا را در اختیار گرفته است و بعد آن Samsun Gear و Fitbit Blaze قرار دارند. این موضوع پس از یک دوره رشد با شیب کم حاصل شده است و یک نهاد تحلیلگر به نام Telsyte می گوید ساعت های هوشمند یک سوم بازار تجهیزات پوشیدنی را در نیمه نخست سال 2016 در دست گرفته اند، در حالی که سال قبل این رقم کمتر از یک چهارم بوده است. همچنین فروش ساعت هوشمند 89 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. این رشد را می توان به افزایش اپلیکیشن های موجود نسبت داد.


به گفته فواد فداقی، مدیر تلسایت، این موضوع درباره آی پَد ها هم وجود داشت: کاربران آن ها را به چشم یک آی پاد بزرگ می دیدند تا این اپلیکیشن های مناسب عرضه شد و این مسئله خودبه خود حل شد.
یک ویژگی جالب ساعت اپل نیز توانایی پرداخت پول با آن است. مردم استرالیا نیز در زمینه روش های پرداخت پول بدون تماس (contactless) علاقه زیادی نشان داده اند. همچنین در استرالیا تمایل زیادی به تجهیزات پوشیدنی برای رصد سلامتی وجود داشته است.
استرالیا همواره یکی از بهترین کشورهای انگلیسی زبان برای اپل بوده است، و این موضوع به عشق فناوری بودن افراد زیادی در این کشور بر می گردد. سهم اپل از بازار این کشور همواره بالا بوده و لذا استرالیا مثل یک زمین حاصلخیز برای اپل است. به نظر می رسد این روند برای ساعت اپل نیز صادق باشد. البته باید گفت همه خبرها هم برای اپل خوش نیست: این کمپانی از لحاظ فروش گوشی از سامسونگ عقب افتاده و امیدوار است فروش آیفون 7 آن را جبران نماید.

برچسب هاApple Watch
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید