نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

ویدیو باید به خوبی در فیسبوک عمل کرده باشد، زیرا یکی از مدیران اجرایی شرکت پیش بینی کرده است که فیسبوک تا 5 سال آینده تماما ویدیو خواهد بود.
نیکولا مندلسون، معاون اجرایی بخش های آفریقا، خاورمیانه و اروپا در یک کنفرانس در روز سه شنبه اعلام کرد که در طول پنج سال آینده فیسبوک " احتمالا کاملا با ویدیو همراه خواهد بود" همچنین بر اساس گزارشات به دست آمده از Quartz ، مندلسون اضافه کرد که " ویدیو بهترین روش برای بازگو کردن داستان ها در دنیای ما محسوب میشود. " و " به ما برای هضم اطلاعات بیشتر کمک خواهد کرد " .
بر اساس گزارشات به دست آمده از  Quartzمندلسون از بین رفتن کلمات نوشتاری را پیش بینی کرده است، و معتقد است که این اتفاق حداقل در فیسبوک خواهد افتاد.
شاید این مسئله بعید به نظر برسد، اما با در نظر گرفتن روشی که فیسبوک به وسیله ی آن تاکید بر روی متن را کاهش داده است، درآخرین ویژگی ها و به روز رسانی های بیشمار خود نیز ، بر روی ویدیوها تاکید بیشتری داشته و آنها را افزایش داده است.
Facebook Live از زمانی که برای عموم در همین سال در دسترس قرار گرفت از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شد. ویدیوهای قابل توجه بسیاری در Facebook Live به نمایش گذاشته شدند از جمله مصاحبه ی مدیر کل فیسبوک، مارک زوکربرگ با فضانوردان، که این مصاحبه در پایگاه فضایی بین المللی صورت گرفت.
از آن جایی که GIF ها ، تصاویر و تصاویر متحرک جایگزین های بسیار محبوبی برای واکنش های متنی شدند، فیسبوک نیز در پاسخ، به کاربران اجازه داده است تا به پست کردن ویدیوها به عنوان کامنت در شبکه های اجتماعی بپردازند.
فیسبوک نیز یکی از اولین مکان ها در اینترنت است که از تصاویر و ویدیوهای 360 درجه میزبانی می کند و همچنین ایجاد ارتباط بین رسانه ها با واقعیت مجازی ، به راه یافتن روش های جدید و بدون متن در دنیای رسانه های اجتماعی، به منظور به اشتراک گذاشتن زندگی و اخبار با دوستان و دنبال کنندگان شما منجر خواهد شد.
تنها به دلیل این که ویدیو با محبوبیت همراه شده است و در فیسبوک در حال افزایش یافتن است، به این معنا نیست که شبکه های اجتماعی روش های موجود برای تایپ کردن و نوشتن را از میان برخواهند داشت. زیرا برخی از افراد همیشه کلمات نوشته شده را به صداها و تصاویر متحرک ترجیح می دهند.
همچنین مندلسون اعلام کرد که روابط بر پایه ی ویدیو به رشد خود ادامه داده و در نهایت معمولی خواهند شد. همچنین او اضافه کرد " ما هر ساله در مقایسه با سال قبل با کاهش متن های نوشتاری روبرو می شویم. "

برچسب هاfacebook
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟