نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

برای مدت طولانی سرویس Google Sites همچون برنامه‌های فراموش‌شده‌ی Google به نظر می‌رسید. در آغاز سال جاری میلادی، این شرکت اعلام داشت که در نهایت تغییراتی را بر روی سرویس Sites خود خواهد داد. امروز نیز پس از اتمام زمان استفاده‌ی آزمایشی آن، طراحی جدید در دسترس عموم قرار گرفته است.
Google Sites سرویس ایجاد صفحات وبی با استفاده از Drag-and-drop است که یک‌پارچگی بالایی با دیگر ابزارهای Google دارد. به راحتی می‌توانید اسناد خود را از Google Docs، Slides، Sheets و دیگر سرویس‌های G Suite به وب‌سایت خود وارد کنید. در این سرویس همچنین می‌توان به طور مستقیم از Google Analytics نیز بهره برد. در طرح جدید سرویس Sites، چندین کاربر می‌توانند اقدام به مدیریت و ویرایش وب‌سایت نمایند. همچنین Adminها می‌تواند دسترسی لازم به کاربران را جهت انتشار مطالب در وب‌سایت و یا تنها برای محدوده‌ای خاص از مخاطبان تعیین کنند.
از طریق این به‌روزرسانی، هر صفحه‌ای که در Sites ایجاد می‌گردد، قابلیت اسکیل‌شدن به اندازه‌ی صفحه‌نمایش کاربر به صورت خودکار را دارد. از طریق قابلیت پیش‌نمایش آن نیز می‌توان شکل ظاهری سایت را در صفحه‌نمایش‌ها با اندازه‌های مختلف آزمایش نمود.

برچسب هاGoogle Sites
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی بدون راننده گوگل از تابستان امسال وارد خیابانها می شود