نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

یکی از تولیدکنندگان محبوب ترین گوشی های هوشمند در جهان، شرکت چینی Meizu در حال توسعه ی سیستم عامل جدیدی با همکاری مشترک متخصصانی از Texas Instruments می باشد. در حال حاضر کمپانی آمریکایی Texas Instruments مشغول تولید تراشه هایی برای تولید گوشی های همراه می باشد.
Texas Instruments، با نام مخفف  TI، در زمینه ی تولید ادوات نیمه رسانا و فناوری کامپیوتر فعالیت می کند. این شرکت سومین شرکت بزرگ در زمینه ی تولید نیمه رساناها پس از اینتل و سامسونگ می باشد و می توان گفت رقیب سرسختی برای کمپانی های Intel ،Samsung و Toshibа به شمار می آید. همچنین بزرگترین تولیدکننده ی قطعات نیمه رسانای آنالوگ و پردازنده های سیگنال دیجیتال(DSP) است. بر اساس آخرین گزارشات، ۹۶ درصد درآمد این شرکت از طریق تولید محصولات نیمه رسانا است. محصولات این کمپانی اعم از الکترونیک آنالوگ، ماشین حساب، مدارهای مجتمع، پردازشگر سیگنال-دیجیتال، پردازش دیجیتال نور و سامانه ی بازشناسی با امواج رادیویی می باشد.
شرکت چینی Meizu  قصد دارد تا با استفاده از تمامی تجربه های به دست آمده توسط کارکنان شرکت خود و دانش متخصصینی از ایالات متحده، سیستم عامل قدرت مند و قادر به رقابت با رقبای هم عصر خود تولید نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه