تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ بهمن

لاکپشت ها نیازی به کفش ندارند . پاهای پوسته و ناخن دار  آنها بهشان این امکان را میدهد تا به آسانی و بدون توجه به سختی راه حرکت کنند .اما لاکپشت های شبه انسانی که به شیوه ی نینجایی مجرمین نیویورک را میکشند ، نیاز به یک جفت کتانی خیلی خوب دارند . به همین دلیل است که طراحان ، حسین الموسوی و کوئینتین ویلیامز حداقل این طور فکر کردند . پس یک جفت کفش طراحی کردند که به طور مخصوص برای لاک پشت های نینجای نوجوان طراحی شده اند .


لئوناردو ، دوناتلو، میکل آنجلو و رافائل هیچ وقت لاک پشت هایی نبودند که به خاطر یک کفش مدل بالا ریخت و پاش کنند ؛تنها زمانی که به کفش پوشیدن نزدیک شدند پیچیدن باند به دور پاشنه ی پاهایشان بود . اما الموسوی و ویلیماز فکر میکنند که برای این لاکپشت های مبارز سخت باشد که چنین طراحی مد روز و نوینی را رد کنند . الموسوی زمینه اش در طراحی محصول را با تجربه ی ویلیامز در طراحی کفش ترکیب کرد تا کفشی بسازد که هم شیک و هم ارگونومیک باشد . این کفش بدون بند است ، تنها یک زیپ برای تاثیر بیشتر دارد .
منافذ در قسمت بالای کفش باعث میشوند پا نفس بکشد ، ( بالاخره لاکپشت ها میتوانند اکسیژن را از طریق پوستشان جذب کنند )  در حالیکه الگوی شش گوشه اش ما را به یاد لاک لاکپشت می اندازد . پوشش روبانی روی ساق پایشان نشان دهنده ی حالتی است که لاک پشت ها به آن عادت دارند . این کفش در رنگ های مشکی ، سفید و رنگ سبز روشن می آید تا مانند استتار عمل کند . و با رنگ پوست لاک پشت ها منطبق باشد و به آنها این امکان را بدهد تا با پیرامونشان یکی شوند . گرچه خیلی برای خریدن این کفش برای خودتان هیجان زده نشوید . چون این کفش ها فعلا حالت نمونه ی اولیه را دارند و محصولات فیزیکی نیستند . دوم اینکه طراحان به شکل خاص پای لاک پشت ها توجه کردند و دو انگشت بزرگ جدا . بنابراین زمانی که مایل هستید به صورتی ناراحت پایتان را به دو بخش تقسیم کنید  میتوانید آن را بگیرید . وگرنه به نظر میرسد که این کفش ها تنها مناسب لاک پشت های نینجا اند .


برچسب هاshoesMutant Ninja
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

این برند کفش ادعا میکند که " کتانی های آینده " را ساخته است