ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش فارس، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفـت: طرح تسهیلات یک میلیونی با سازمان تنظیم مقررات هماهنگ نشده بود.
 حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره صف‌های طولانی دریافت سیم کارت در دفاتر پیشخوان که نه تنها با واکنش تند وزیر ارتباطات همراه بود، بلکه بسیاری از شهروندان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از سوء مدیریت از اجرای این طرح گله‌مند کرده بود در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: در مرحله اول باید بگویم مطابق مطرح شدن بحث وام یک میلیون تومانی وزارت رفاه برای سرپرستان خانواده که تعداد آنها به ۲.۵ میلیون نفر می‌رسید برای دریافت سیم کارت هیچ گونه هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات نشده بود که در این رابطه اپراتورها برای کمک به این طرح تصمیم گرفتند سیم کارت رایگان در اختیار سرپرستان خانواده قرار دهند.
وی افزود: کمک اپراتورها برای ارائه سیم کارت رایگان به سرپرستان خانوارها، باعث تجمع در دفاتر پیشخوان دولت شده بود که ما به محض اطلاع از این شرایط ادامه روند کار توزیع سیم کارت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف کردیم.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: بعد از متوقف کردن توزیع سیم کارت در دفاتر پیشخوان دولت قرار شد فروش حضوری سیم کارت به طور کلی ممنوع شود و سرپرستان خانوارها از طریق سایت اینترنتی اپراتورها ثبت نام کرده و از طریق اداره پست که مسؤولیت احراز هویت سرپرستان خانواده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده گرفته است، سیم کارت‌های آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درب منزل تحویل دهند.
وی در پایان گفت: برای جلوگیری از تجمع در دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت سیم کارت هدیه، اپراتورها به شهروندان پیامک ارسال می‌‌کنند تا به هیچ عنوان به دفاتر مراجعه نکنند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه