گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

هنگامی که Dropbox سال گذشته خبر جداسازی سرویس‌های خود از روی AWS و انجام امورات خود بر روی زیرساخت شخصی‌سازی‌شده‌ای را عنوان داشت، بایستی به این نکته دقت می‌کردیم که این شرکت در حال ایجاد شبکه‌ای گسترده‌ برای سرویس خود می‌باشد. در این راستا این شرکت از اجرای طرح توسعه‌ی شبکه‌ای خبر داده که میزان سرعت سینک حساب‌های کاربری افراد را افزایش و هزینه‌ی عملیاتی این شرکت را کاهش خواهد داد.
این طرح شامل موارد متعددی چون ایجاد زیرساخت شخصی‌سازی‌شده همانند شرکت‌های وب دیگری چون Google، Amazon و Facebook می‌باشد، اما به نظر می‌رسد بر اساس نیاز Dropbox این روش چیزی بیش از پیاده‌سازی سخت‌افزاری می‌طلبد. این شرکت همچنین بایستی راهی برای افزایش سرعت اجرای رویه‌ها بیابد که این مورد می‌تواند به معنای هرچه نزدیک‌تر شدن سرویس‌دهنده به مکان فیزیکی کاربران باشد.
طبق اطلاعات منتشر شده، Dropbox تلاش‌های گسترش شبکه‌ی خود را در ۱۴ شهر، ۷ کشور و در ۳ قاره آغاز کرده است. اما این شرکت به همین کار بسنده نکرده و از پراکسی شخصی‌سازی شده‌ای مبتنی بر نرم‌افزارهای متن‌باز برای اجرای کل سرویس خود مورد استفاده قرار داده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه