تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

در حالیکه همیشه میتوانید مشتاق آخر دنیا باشید ، یک گزینه ی دیگر هم میتواند قابل تحمل باشد . یک خانه ی معلق از کرجی کوچک ساز ایتالیایی jet capsule . این کمپانی ایده ای برای یک UFO یا شی معلق مجهول طراحی کرده که معلق شدن کامل در اقیانوس را ارائه میدهد .
بر اساس گفته های یکی از بنیان گذاران این کمپانی ، پیرپائولو لازارینی و لوکا سولا ، هدفUFO زندگی در خانه ی معلق و آهسته اطراف دنیا حرکت کردن است .  منظور از آهسته حداکثر سرعت 3.5 knots ( 6.5 کیلومتر در ساعت ) است ، با استفاده از موتور الکتریکی torqeedo deep blue 1800 . این موتور به یک باتری وصل است که انرژی تولید شده از پنل های خورشیدی 40 متر مربعی را از یک در بسته شونده در بالای ساختار میکشد . منابع انرژی اضافه را میتوان از طریق توربین های باد و آب واقع در بالا و پایین صفحه ی اصلی UFO پیدا کرد که انرژی کافی برای خانه و موتور را فراهم میکنند .
این کمپانی میگوید که تولید کننده آب برای تبدیل باران یا آب دریا به آب آشامیدنی تبدیل میشود ، همینطور میگوید که باغچه ی سبزیجاتی را که در قسمت عرشه به اندازه ی 12.5 متر است ، آب میدهد . دو و نیم محفظه ی شیشه رشته ای فضای دو طبقه ی داخلی این خانه را تشکیل میدهند  و برای کف هم زمین انعطاف پذیر برای پیکر بندی های مختلف استفاده شده است . در کل این خانه ی شبیه گوی شامل آشپزخانه ی قابل تغییر  و محل غذا خوری است . پذیرایی به وسعت 20 متر مربع میشود و فاصله ی پله ها تا سطح پایینی که به اتاق خواب و دستشویی احاطه شده توسط پنجره های بزرگ برای دیدن زندگی دریایی میرسد، 10 متر مربع است .
برای ثابت نگه داشتن این وسیله ، از سیستم مهار ارتجاعی خاص استفاده میکند . " ساختار اصلی این شی معلق میتواند با جهت یاب تنظیم شود و موقعیت خود را در مسیر اصلی مورد نظر نگه دارد ، حتی در شرایط سخت دریا .
این شرکت در حال حاضر به دنبال سرمایه داران است تا اولین نمونه ی اولیه ی کار را بسازند ، در قیمت تخمین زده شده ی 800000 با خانه های تولید شده بعد از آن با 200000 ، که در واقع ارزان تر از قیمت متوسط است یک خانه ی قایقی است .

برچسب هاocean livingUFO home
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ورود FIFA و EA به کنسول بازی Switch