سرگرمی
الناز فرجی۲:۱ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ ارديبهشت

جورج آر آر مارتین به طرفداران بازی تاج و تخت هدیه ای از هفت خدا میدهد : یک فصل جدید از بادهای زمستانی ، رمان بعدی از حماسه ی نغمه ی یخ و آتش . این فصل که در بلاگش پست شد ، در مورد آرین مارتل است که از طرف پدرش ، شاهزاده دوران مارتل از دورن سفر میکند . همراهش ، دختر عموی عصیان گرش الیا سند  است که با هم به غارهای فرزندان جنگل بر میخورند .
او گفت " به شکل سنگ ها نگاه کن  . این ستون ها و دیوار آنجا ، میبینیشان ؟ "
آرین گفت " صورت ها . چشمهای غمگین بسیار که خیره شده اند . "
" این مکان متعلق به فرزندان جنگل بود "
"هزاران سال پیش . "
طرفداران سریال بازی تاج و تخت که از شبکه ی HBO پخش میشود ، اطلاعات جدید زیادی از این فصل نخواهند گرفت ، چون بیشتر روی شخصیت هایی متمرکز شده است که سازندگان سریال از آنها غافل اند  . در کتاب ها ، پرنس دوران زنده است ، گرچه در فصل ششم سریال توسط Sand snakes کشته شده بود . ( شاید منتشر کردن این فصل، طرفداران ناراضی از تصمیمات وحشتناک  HBO را تسکین دهد ) . اما این فصل جدید چیزهای زیادی از دنرسی تارگرین و اژدهایش میگوید .
" دنریس تارگرین هم از خون ما است . دختر شاه آریس ، خواهر راگار که اژدها دارد و داستان را باورکردنی خواهد ساخت . آتش و خون .  "
لیسونو مار گفت " یک دنیا آن طرف تر در خلیج slaver  به همراه اژدهایش وجود دارد . من آنها را ندیده ام . درست است که اژدها قوی تر از فیل است . اما در میدان جنگ به من فیل بدهید که بتوانم ببینمشان و به جنگ دشمنانم بروم ، نه اژدهایی که زاده ی کلمات و آرزوهاست . "
این قطعه چیز جدیدی نیست ؛ مارتین در ژورنال زنده اش توضیح میدهد که او چیزهای زیادی از این فصل را در طول سالها خوانده است . و او میداند که طرفدارانش ممکن است به خاطر داشتن تنها خاطره بادهای زمستانی در فروشگاه عصبانی شوند . او مینوسید " میخواهید بدانید که چه اتفاقی برای سند اسنیکس ، شاهرزاده دوران ، آرئو هوتا ، الیارا سند ، دارک استار و بقیه در باد های زمستانی خواهد افتاد ؟ اتفاقات زیادی . این نمونه به شما اصل داستان را نشان میدهد . اگر بیشتر از این میخواهید باید صبر کنید . "
او همچنین به این اشاره کرد که نباید به هیچ شایعه ای توجه کنیم چون او هنوز نوشتن کتاب ششم نغمه ی یخ و آتش را تمام نکرده است .

برچسب هاWinds of Winter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خانه های شبکه ای و هواپیما های تا شده