ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۳ خرداد

به گزارش مهر، به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و رضا صالحی امیری رئیس کمیته‌ی ملی المپیک در راستای گسترش همکاری‌های دو جانبه در حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی و استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌ی مخابرات برای تحقق این موضوع، دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صدری با اشاره به حجم بالای نیروی انسانی و لزوم سلامت جسم و روح مجموعه‌ی مخابرات ایران گفت: باید توجه ویژه‌ای به امر سلامت و ورزش داشته باشیم که دستیابی به این مهم، رشد و توسعه‌ی جامعه و شرکت مخابرات را به همراه دارد.
وی با تاکید بر اینکه برای همکاری بلند مدت و تعاملی با کمیته‌ی ملی المپیک باید از ظرفیت‌های دو سویه‌ی موجود بهره برد، استفاده از سرویس‌های ارزش‌افزوده توسط کمیته‌ی ملی المپیک را گامی جهت ارتقاء فرهنگ عمومی ورزش دانست.
در این دیدار رئیس کمیته‌ی ملی المپیک نیز بر افزایش راه‌های همکاری و مشارکت با مخابرات تاکید کرد و گفت: شرکت مخابرات ایران با وجود جایگاه وسیع، مؤثر و سازنده‌ی خود در سطح کشور، حامی بزرگی برای تحقق امر ورزش قهرمانی و عمومی است و امیدواریم این دو مجموعه حمایت و همکاری خوبی در آینده نیز داشته باشند.
در این نشست دو طرف به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه و در راستای تعامل بهتر و موثرتر تاکید کردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه