تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۶:۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

مترجم: آیدا دژم پناه
آیا همکارانی دارید که بی وقفه و با صدای بلند با تلفن شان صحبت می کنند و مزاحم کار کردن شما میگردند؟ شاید گجت Hushme بتواند کمکتان کند! Hushme بعنوان اولین ماسک صوتی جهان برای تلفن های موبایل ساخته شده است، و به افراد این امکان را می دهد که بوسیله آن بدون اینکه صدایشان توسط اطرافیان شنیده شود با موبایل خود صحبت کنند. این هدفون ماسکی که توسط بلوتوث کار می کند برای محیط های اداری باز بسیار کاربردی ست و به افراد  اجازه می دهد براحتی و با حفظ حریم شخصی خود با موبایل صحبت کنند. این گجت هم بصورت ماسک و هم بصورت گردنی (هدفون های عادی) قابل استفاده است.

همچنین می توانید وقتی از این گجت بصورت ماسک استفاده می نمایید صدای خود را تغییر دهید. هدفون این ماسک با استفاده از اپلیکیشن خاصی صدای شما را به صداهایی که در آن تنظیم شده است تغییر می دهد، این صداها که بعنوان خروجی اسپیکر هدفون شنیده می شود شامل صدای باد، باران، میمون، سنجاب و صدای دارث وادر و R2-D2 (شخصیت های جنگ ستارگان) و مینیون ها می باشند.
با اینکه کارخانه سازنده این گجت امریکایی است، مهندسان سازنده آن اوکراینی هستند. قیمت احتمالی این گجت زیر 200 دلار تخمین زده شده است و در سال جاری برای استفاده عموم ارائه می گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه