کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ مرداد

Twitter در سه ماهه‌ی گذشته موفق به اضافه کردن میزان کاربران فعال ماهانه‌‌ی جدید نشده، اما اعلام کرده است که مراجعه‌ی کاربران به این سرویس، روزانه ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
میزان کاربران فعال ماهانه‌ی این سرویس همچنان ۳۲۸ میلیون است، اما این شرکت همچنان آماری از میزان کاربران فعال روزانه‌ی خود ارائه نداده است.
نکته‌ی حائز اهمیت در خصوص اقبال مالی Twitter آن است که این شرکت بتواند با بالاتر بردن میزان کاربران فعال خود، بازدید بیشتری از تبلیغات بر روی سرویس خود داشته باشد. اما طبق بررسی‌های صورت گرفته،‌ به نظر می‌رسد وجود محتوای بعضا توهین‌آمیز و عدم ارائه‌ی ابزاری کارا برای فیلتر کردن آن، مانع جذب کاربران بیش‌تر شده باشد.
البته طبق گزارش منتشر شده در نامه‌ی سهام‌داران این شرکت، به میزان ۲۵ درصد از گزارش انتشار محتوای توهین‌آمیز کاسته شده است. در سه ماه گذشته، در حدود ۲ میلیون آمریکایی دست از استفاده از این سرویس‌کشیده‌اند، آماری که با رشد کاربران بین‌المللی آن قدری پوشش داده شد.
در این میان Twitter سرمایه‌گذاری هنگفتی بر روی ارائه‌ی محتوای ویدئویی و پخش زنده نموده است تا از این طریق بتواند ناشران بیشتری را به همراه کاربران مشترک به سرویس خود بکشاند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه