اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۶ بهمن

گوگل می‌گوید تلاش‌هایش را برای جلوگیری از نفوذ برنامه‌های مخرب به تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، و دیگر دستگاه‌ها بیشتر می‌کند. در پست وبلاگ منتشر شده‌ای، Andrew Ahn، مهندس محصول در Google Play اعلام کرد این شرکت مستقر در Mountain View بهبود سیستم‌های اتوماتیکی را که به ریشه‌کن کردن توسعه‌دهندگان بی‌توجه در Play Store کمک می‌کند ادامه می‌دهد. Ahn ادامه داد این شرکت ابزارهای سمت سروری را که برای شناسایی محتواهای اپ و رفتارهای مضر استفاده می‌کنند، افزایش می‌دهد.
Ahn نوشت "Google Play متعهد به ارائه‌ی پلتفرمی امن و مطمئن برای میلیاردها کاربر اندرویدی است که از برنامه‌های جدید آن استفاده می‌کنند." وی اضافه کرد "برای تحقق تعهدمان، این شرکت در سال قبل برای بهبود سیستم‌ها و فناوری‌های تشخیص سو‌استفاده‌ها تلاش کرد و تیم مدیران محصول، مهندسین، کارشناسان سیاسی، و راهنماهای عملیاتی را برای مبارزه با بازیگران مخرب افزایش چشمگیر داد."
گوگل اعلام کرد در سال ۲۰۱۸، بخشی به لطف Google Play Protect – راه حل امنیتی اتوماتیکی که بیش از ۵۰ میلیارد اپ بر روی میلیاردها دستگاه را روزانه اسکن می‌کند – تعداد اپ‌های رد شده و به حالت تعلیق درآمده از Play Store بیش از ۵۵ و ۶۵ درصد، به ترتیب افزایش داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه