کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ دي

IBM امروز گزارش کرد که پس از 22 دوره کاهش متوالی درآمد سال به سال به صورت سه ماهه، حالا درآمد آن از سه ماهه‌ی چهارم 2016 تا سه ماهه‌ی چهارم 2017 افزایش داشته است. این شرکت درآمد ۲۲/۵ میلیارد دلاری را برای این سه ماهه اعلام کرد. این مقدار در سال گذشته ۲۱/۷۷ میلیارد دلار بود. سود هر سهم ۵/۸۱ دلار است. این در حالی است که تحلیلگران انتظار درآمدی حدود ۲۲/۰۶ میلیارد دلار و سود هر سهم ۵/۱۷ دلار را داشتند.
Ginni Rometty، ریاست IBM در اعلامیه‌ی امروز خود گفت: "درآمد اضطراری استراتژیک ما دوباره رشدی دو رقمی به دست آورد و حالا نشان دهنده‌ی ۴۶ درصد از کل درآمد ماست، و ما از این رشد کل درآمد در طی آخرین سه ماهه خوشحال هستیم. در سال 2017، ما موقعیت خود را به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه‌ی سرویس‌های مبتنی بر رایانش ابری تقویت و IBM را به عنوان پیش‌قدم بلاکچین برای کسب‌وکارها تثبیت کردیم. با نگاه به آینده، ما به طور منحصر به فردی به مشتریان برای استفاده از اطلاعات و هوش مصنوعی با هدف ساخت کسب‌و‌کارهای کوچک‌تر کمک می‌کنیم."
تقریبا تمامی واحدهای کسب و کار IBM در این دوره افزایش درآمد را گزارش کردند، از جمله 32 درصد رشد در واحد "Systems" که شامل سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای سیستم‌عامل‌های شرکت است و خدمات رایانش ابری هیبریدی، سرویس موبایل و امنیتی IBM هم که تحت عنوان بخش "Technology Services & Cloud Platforms" هستند، شاهد 15 درصد رشد در سه ماهه‌ی پایانی بودند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه