گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

Apple به تازگی نامه‌ای منتشر کرد که در آن از مشتریان خود به خاطر "سو تفاهم" بابت کاهش سرعت iPhoneهای قدیمی عذرخواهی کرد. این نامه که پیرو اعتراف اخیر این شرکت بود، در حقیقت این کاهش سرعت را جبرانی برای باتری‌های در حال فرسوده‌ی این دستگاه‌ها عنوان کرد.
در این نامه Apple می‌گوید باتری‌ها اجزایی مصرفی هستند و به هر شخصی که دارای iPhone 6 و بعد از آن است یک باتری جایگزین با قیمت 29 دلار می‌دهد – این باتری جایگزین با تخفیف 50 دلاری به دارندگان iPhoneها داده می‌شود. همچنین Apple وعده داده است ویژگی‌هایی را برای ارائه‌ی اطلاعات بیشتر درباره‌ی سلامت باتری از اوایل سال 2018 به iOS اضافه می‌کند، بنابراین مشتریان Apple از اینکه چه زمانی باتری دستگاه‌شان دیگر حداکثر پشتیبانی را از اجرای تلفن نمی‌کند آگاه می‌شوند.
این تغییری معنادار در نگرش نسبت به باتری‌های iPhone است. یک دهه‌ی قبل، وقتی که اولین iPhone عرضه شد، Apple گفت اکثر کاربران iPhone دیگر نیازی به تغییر باتری دیوایس‌هاشان ندارند. صاحبان iPhoneها مدت‌های طولانی معتقد بودند که Apple به طور عمد سرعت iPhoneهای قدیمی را برای تحریک فروش‌های جدید کاهش می‌دهد. اما اطلاعات جدید درباره‌ی عملکرد مدیریت Apple باعث افزایش سرخوردگی های طولانی مدت مشتریان شد، به طوری که منجر به بسیاری از اظهارنظرهای تند و شکل‌گیری چندین پرونده گردید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه