گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ بهمن

بی‌زوس در بیانیه‌ی رسانه‌ای فوق‌العاده‌ای که هفته‌ی پیش منتشر کرد، رسانه‌های آمریکایی را متهم کرد که احتمالا با عربستان سعودی در انتشار پیام‌های خصوصی وی با لورن سانچز ارتباط داشته‌اند. وزیر امور خارجه‌ی عربستان صعودی در مصاحبه با CBS’ “Face the Nation” دخالت در این موضوع را رد کرد و تاکید کرد دولت عربستان هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد.
ماه گذشته، National Enquirer مجموعه پیام‌هایی بین بی‌زوس که از همسرش جدا شده را با سانچز منتشر کرد. در پیام روز پنج‌شنبه، بی‌زوس ادعا کرد AMI، مالک National Enquirer وی را تهدید به انتشار پیام‌هایی کرده است که حاوی تصاویر خصوصی از وی است، مگر اینکه او تحقیق در مورد منبع درز پیام‌ها را متوقف کند و این ادعا که AMI از لحاظ سیاسی تحریک شده است یا تحت تاثیر مقامات سیاسی بوده است را پیگیری نکند. بی‌زوس نوشت «موضع‌گیری عربستان سعودی ظاهرا همسو با دیوید پکر، مدیرعامل AMI است که ارتباط نزدیکی با دونالد ترامپ دارد.»
Daily Beast اوایل دیروز گزارش کرده بود برادر لورن سانچز، میشاییل سانچز، منبع اصلی درز خبرها بوده است. میشاییل سانچز دوست نزدیک مشاور ترامپ، Roger Stone است.
Al-Jubeir در طول مصاحبه با "Face the Nation" گفت: "این به نظر شبیه به یک برنامه‌ی طنز تلویزیونی است." من این خبر را از تلویزیون دیدم و درباره‌ی آن در خبرها خواندم. این داستانی بین دو حزب است و ما هیچ ارتباطی با آن‌ها نداریم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه