موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ آبان

مدیر گروه بازاریابی شرکت چینی Huawei، روز جمعه اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد محصول جدید خود را با نام P10  تا بهار سال آینده عرضه کند. وی افزود با انتشار اخباری مربوط به این محصول، بنچمارک های مختلفی در فضای مجازی به بررسی محصول جدید ما پرداخته اند.
بررسی ها نشان می دهد که احتمالا تاریخ عرضه این محصول در بازار زودتر از آنچه که کمپانی در نظر گرفته است، باشد. حال آنکه طی اعلام رسمی مدیر بازاریابی، به تمام شایعات خاتمه داده شد. به نظر کارشناسان تاریخ اعلام شده کاملا عاقلانه به نظر می رسد، زیرا زمان زیادی از عرضه پرچمدار قبلی Huawei P9 نگذشته است. در نتیجه به این زودی ها هم نباید انتظار محصول جدید را داشت و قاعدتا شرکت بزرگی همچون Huawei همانند دو کمپانی بزرگ Apple و Samsung هر سال یک پرچمدار معرفی خواهد کرد.
فرض بر این است که سطح تجهیزات برای مدل استاندارد گوشی P10، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و برای نسخه دیگر، 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت باشد.
بر اساس اخبار منتشر شده، دوربین گوشی دوگانه Leica می باشد، البته مشخص نیست دارای چه رزولوشنی خواهد بود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است و صفحه نمایش 5.5 اینچی QUAD خواهد بود. همچنین گوشی به پردازنده 8 هسته ای Kirin 960 و سیستم عامل Android 7.0 مجهز شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه