موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ بهمن

به گزارشی از مجله The Wall Street Journal، مدیران کره ای کمپانی Samsung Group، قرار است محصول جدید Galaxy S8 را در ماه مارس سال جاری در ایالات متحده آمریکا عرضه نمایند. بر اساس این خبر گویا این کمپانی قصد دارد نسخه با صفحه نمایش منحنی را بفروش برساند.
گوشی هوشمند  Samsung Galaxy S8 قرار است ماه آینده در یک رویداد خاص در نیویورک رونمایی شود. گوشی هوشمند جدید سعی خواهد کرد تا برخی از آسیب های ناشی از حادثه Galaxy Note 7 که کاربران را متحمل خسارت و مجبور به بازگرداندن آنها برای تعویض باتری معیوب کرده بود، جبران نماید.
این سری در دو اندازه در دسترس خواهد بود و هر دو با طراحی صفحه نمایش منحنی می باشند. در نسخه های قبلی، سامسونگ دو مدل با صفحه نمایش منحنی و صفحه نمایش های تخت را ارائه کرده بود. انتظار می رود  این گوشی هوشمند جدید دارای اسکنر اثر انگشت بر روی پنل پشتی باشد و نه بر روی دکمه صفحه اصلی.
جالب است بدانید بر اساس اطلاعات و تصاویر منتشر شده از چند هفته قبل، کارشناسان به نام در زمینه ی گوشی های هوشمند به منحنی بودن صفحه نمایش در هر دو نسخه پرچمدار جدید کمپانی اشاره کرده بودند. برای بسیاری از مشتریان Samsung Galaxy S8، تنها یک تلفن معمولی نیست، این یک شانس برای حیات دوباره ی این کمپانی به شمار می آید. این کمپانی حدود 2.5 میلیون گوشی مرجوعی Galaxy Note 7 داشته است که اکثر آنها منفجر شده اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه