موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

به نظر می رسد کمپانی Apple قصد دارد، محصول جدید Pad Pro Mini را با تغییر نام تجاری، در ماه مارس ۲۰۱۷ ارائه کند. اگر چه این موضوع هنوز در مرحله حدس و گمان است اما کارشناسان و طرفداران iPad مشتاقانه منتظر عرضه رسمی این محصول هستند.
برخی کارشناسان می گویند، این دستگاه با صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با نام iPad Pro و عده ای دیگر عقیده دارند این محصول با نام iPad Mini Pro عرضه خواهد شد. با این حال رزولوشن تصویر و سهولت در عملکرد صفحه نمایش ۷.۹ اینچی هنوز مشخص نشده است. نویسنده نشریه PC Advisor معتقد است، کمپانی Apple برای محصول جدید iPad Mini نام Pro را بر خواهد گزید. هنوز این کمپانی خبرهای منتشر شده درباره iPad Mini 5 و iPad Pro Mini را تایید نکرده است.
البته این موارد سبب نمی شود که کارشناسان با استفاده از داده های به دست آمده در مورد محصول این کمپانی، حدسیات خود را منتشر نکنند. کاربران و طرفداران، مشتاقانه منتظر کار با محصول جدید مجهز به Touch  3D هستند. این ویژگی قبلا در گوشی iPhone 6s اعمال شده بود. البته انتظار می رود، محصولات جدید نیز بدون جک هدفون ۳.۵ میلی متری باشند. گفته می شود ظرفیت باتری این تبلت افزایش یافته است و کاربران زمان بیشتری بدون اتصال به شارژ، می توانند از آن استفاده کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه