سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ آذر

کمپانی Xiaomi به صورت رسمی خبر رونمایی از باتری Mi Power Bank 2 با ظرفیت 20000 میلی آمپر را اعلام کرد. باتری جدید Xiaomi برای شارژ تمامی دستگاه ها ایده آل می باشد. امروز در دنیا تمام تولید کنندگان در حوزه تکنولوژی در حال طراحی گجت هایی مجهز به سیستم شارژ بی سیم هستند و از طرف دیگر با میزان ظرفیت کم باتری های گجت های بازار، باتری هایی قابل حل  نیاز خواهد بود تا در صورت نیاز شارژ باتری را تامین کنند.
کمپانی Xiaomi روز به روز با تولید محصولاتی کاربران خود را شگفت زده می کند و این بار با تولید پاور بانک Mi Power Bank 2 با ظرفیت باتری 20000 میلی آمپری به کمک صاحبان گجت های هوشمند آمده است. این محصول اجازه می دهد که هر گجتی با تکنولوژی شارژ بی سیم از این دستگاه بهره ببرد. جالب است بدانید طراحی این دستگاه به گونه ای است که همزمان دو دستگاه را شارژ خواهد کرد.
مدت زمان استاندارد شارژ یک گوشی هوشمند با ظرفیت باتری 4850 میلی آمپر ساعت با این باتری 2.5 ساعت خواهد بود. آغاز عرضه این محصول در بازار چین و در تاریخ 19 دسامبر خواهد بود. در حال حاضر تنها رنگ موجود سفید است و با قیمت 22 دلار عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه