پوشیدنی
مصطفی طبری۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۸ تير

در جریان کنگره جهانی موبایل ماه مارس، اچ تی سی نخستین گجت پوشیدنی خود را با عنوان HTC Grip معرفی کرد. قرار بود این دستبند در تابستان امسال عرضه شود اما متاسفانه به گزارش Cnet زمان عرضه آن چند ماه به تاخیر افتاد.
اچ تی سی قصد دارد دستبند Grip را همزمان با سایر محصولات مرتبط با تناسب اندامش روانه بازار کند و تست ها و بازخوردهای کاربران را ارزیابی نماید. HTC این تاخیر را فرصتی برای تعیین نگرش و روش های ورود به بازار گجت های سلامتی و تناسب اندام می داند.
اچ تی سی در مورد مدت زمان تاخیر و یا زمان عرضه سایر محصولات تناسب اندامش جزئیات را مطرح نکرده است اما بنظر می رسد یک گجت ضربان سنج در لیست گجت های آینده این شرکت قرار داشته باشد. از آنجایی که Grip از سنسور ضربان قلب بهره نمی برد احتمالاً اچ تی سی ابزاری را تولید می کند که بر روی سینه کاربر بسته شده و با استفاده از بلوتوث به این گجت متصل می گردد.
Grip همچنین نخستین محصولی است که این شرکت تایوانی با همکاری برند ورزشی Under Armour روانه بازار می کند. این دستبند از شبکه ابری UA Record نیز پشتیبانی می کند تا اطلاعات ثبت شده در این شبکه ذخیره شوند. Grip نه تنها گام های شما را می شمارد بلکه فعایت های ورزشی، دوچرخه سواری، پیاده روی و دویدن شما را نیز زیر نظر می گیرد و شما می توانید به اطلاعات مرتبط با آنها بصورت مستقیم بر روی دستبند خود دسترسی داشته باشید.
این دستبند که مانند یک گردنبند قفل می شود، از یک نمایشگر 1.8 اینچی PMOLED بهره می برد. این نمایشگر تک رنگ به شما امکان استفاده از رابط کاربری مخصوص آن را می دهد. کیفیت ساخت این دستبند بسیار خوب بوده ولی قیمت 200 دلاری برای آن بنظر کمی زیاد می رسد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با Buddy، هوشمندترین قلاده سگ در جهان آشنا شوید