تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

عرضه ربات Jibo، محصول استارتاپی آمریکایی با همین نام و تامین مالی پروژه توسط کمپانی ایسر به تعویق افتاد. قیمت پیشنهادی برای فروش ربات مبلغ 150 دلار بیشتر از قیمت ارائه شده ی قبلی است. 



با توجه به گزارش دیجی تایمز، عرضه ربات Jibo در اکتبر سال 2016 آغاز خواهد شد، د رحالی که قبلا تاریخ انتشار آن را نیمه اول سال معرفی کرده بودند.دلیل تاخیر در عرضه ایجاد تغییراتی دی سیستم این ربات اعلام شده است.
با انتشاراین خبر، در قیمت پیش فروش این ربات نیز تجدید نظر شد.قبلا این محصول با قیمت 600 دلار پیش فروش می شد اما در حال حاضر قیمتی معادل 750 دلار دارد.



Jibo با همکاری موسسه تکنولوژی ماساچوست، MIT توسعه یافته، او مانند یک چراغ رومیزی به نظر می رسد و می تواند چهره راتشخیص دهد و با مردم صحبت کند. او به عنوان یک همراه خانگی طراحی شده و از طری آن می توان سیستم های هوشمند خانگی را مدیریت کرد. البته می تواند رار ملاقات ها و برنامه هفتگی را نیز به شما یادآوری کند . او می تواند هم صحبتی خوب در موضوعات مختلف برای شما باشد.


به گفته سازندگان ربات، Jibo می تواند «سبب کمک به اعضای خانواده در راستای تعامل با یکدیگر و جهان خارج باشد." به عنوان مثال، می تواند قبل از خواب داستان های کودکانه برای فرزندتان بخواند و آن ها را سرگرم کند.
 


برای پروژه ساخت این ربات 38.6 میلیون دلار هزینه شده است که در میان اسپانسر ها، حمایت مالی ایسر جایگاه ویژه ای دارد.

برچسب هاJibo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ربات خانگی و اندرویدی جدید که به شما در امور خانه کمک میکند