تکنولوژی
مصطفی طبری۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت

چند ماه پیش سامسونگ نسخه Innovator Edition هدست واقعیت مجازی Gear VR را معرفی کرد که با دو گوشی جدید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سازگاری دارد. این هدست که ماه گذشته برای پیش فروش در دسترس قرار گرفت اکنون روانه بازار شده و حالا کاربران می توانند آن را به راحتی خریداری کنند.
کاربران در حال حاضر می توانند این هدست را از فروشگاه سامسونگ یا Best Buy با قیمت 200 دلار خریداری کنند. البته توجه داشته باشید که این نسخه خاص برای دو پرچمدار جدید سامسونگ طراحی شده است.
کاربرانی که از گوشی های متفاوت نظیر Galaxy Note 4 استفاده می کنند باید نسخه‌ های دیگر این هدست را تهیه کنند. مزیت این نسخه خاص در ابعاد کوچکتر و وزن سبکتر آن بوده و همچنین دارای یک بند جدید نیز هست. علاوه بر این یک فن برای خنک نگه داشتن این دستگاه نیز در نظر گرفته شده است.


سامسونگ ادعا می کند به لطف پردازنده های قدرتمند چیپست Exynos 7420 که در گلکسی اس 6 و اس 6 اج استفاده شده، تجربه روان تری را در این هدست واقعیت مجازی شاهد خواهید بود. ابعاد صفحه نمایش و همچنین رزولوشن بالا نیز می توانند به شفافیت و جزئیات بیشتر تصاویر منتهی شوند. البته باتوجه به ابعاد کوچکتر صفحه نمایش S6 نسبت به Note 4، گستره دید کمتری را تجربه خواهید کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ در حال توسعه عینک جدید واقعیت مجازی