موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۰ تير

به گزارشی از منابع نزدیک به مسئولین Xiaomi در مورد عرضه گوشی جدید این کمپانی، سایت IP168 در مورد شایعاتی در این خصوص صحبت کرده و با انتشار عکسی از مدل جدید  Xiaomi Mi 5s ادعا می کنند این اپل چینی دارای دوربین دوگانه مانند آیفون 7 که قرار است ماه سپتامبر عرضه شود، می باشد.
آنچه که در مورد گوشی Xiaomi Mi 5S منتشر شده حاکی از آن است که این نسخه بهبود یافته از Xiaomi MI5  با پردازنده Snapdragon 820 می باشد . به گزارش این سایت پردازنده این گوشی Snapdragon 821 و پلت فرم سخت افزاری "اورکلاک" می باشد.
اورکلاک (Overclock) در لغت به معنی افزایش سرعت کلاک یکی از اجزاء سخت‌افزار است. اورکلاک کردن معمولاً در مورد پردازنده‌ی اصلی (CPU) و نیز پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) صورت می‌گیرد. سازنده‌ی تراشه، فرکانس مشخصی را برای کارکرد آن در نظر گرفته و وقتی آن را اورکلاک می‌کنیم، قطعه مورد نظر در سرعت کلاک بالاتری فعالیت می‌کند. اجزای دیگری مثل حافظه‌ی رم را نیز می‌توان اورکلاک کرد.
اطلاعات در مورد دوربین دوگانه تا حدودی مورد تایید است، زیرا در خبر ها شنیده بودیم که کمپانی سامسونگ الکترو مکانیک طی قراردادی با دو کمپانی Xiaomi و دیگرتولید کننده چینی LeEco ، ملزم به تحویل ماژول های دوربین دوگانه به این شرکت ها است.
به گفته کارشناسان، گوشی هوشمند شیائومی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD و قطر 2،5D شیشه ای است. دارای تکنولوژی  (3D Touch у iPhone 6s) و 6 گیگابایت رم، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و پدنه ای از جنس فلز، شیشه و سرامیک می باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Xiaomi ، Mi TV 3 و Ninebot mini ، یک اسکوتر خود متعادل ساز را راه اندازی میکند