موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۸ مرداد

به گزارش مهر، شرکت سامسونگ گوشی گلسکی نوت ۲۰ خود را با تراشه اختصاصی تولیدی این شرکت که نسخه ارتقا یافته اکسینوس ۹۹۰ است، عرضه می‌کند.
به نقل از اسلش گیر، سامسونگ که قصد دارد در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند از وابستگی خود به دیگر شرکت‌ها و غول‌های فناوری بکاهد، به تولید تراشه‌های رقیب تولیدات کوالکوم روی آورده است.
اکسینوس ۹۹۰ رقیبی برای اسنپ دراگون ۸۶۵ شرکت کوالکوم است و انتظار می‌رود بعد از عرضه تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ پلاس توسط کوالکوم، سامسونگ برای آن هم رقیبی عرضه کند.
نام دقیق Exynos ۹۹۰ ارتقا یافته مشخص نیست و لذا نام گذاری آن با عنوان Exynos ۹۹۲ یا Exynos ۹۹۰+ رد شده است. منابع نزدیک به سامسونگ می‌گویند Exynos ۹۹۰ ارتقا یافته نسبت به مدل‌های مشابه اسنپ دراگون عملکرد بهتری دارد و از فناوری مناسبی برای خنک کردن هم برخوردار است.
از جمله دیگر اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۴۲ اینچی با دقت ۲۳۴۵ در ۱۰۸۴ پیکسل، نرخ تازه سازی صفحه ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز، هشت گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، سه دوربین ۶۴، ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۱۷۰ یا ۴۳۰۰ میلی آمپری به انتخاب مشتری اشاره کرد. این گوشی با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه