موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲:۱۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ مرداد

گوشی هوشمند YotaPhone 2 مجهز به دو صفحه نمایش توجهات نسبتاً زیادی را به سوی خود جلب کرد و حدود 450 نفر این محصول را در کمپین جذب سرمایه شرکت تولیدکننده در وب سایت Indiegogo سفارش دادند.
اما متاسفانه در ایمیلی که برای حامیان این پروژه ارسال شد، شرکت Yota Devices عرضه این گوشی را بطور کامل در آمریکا منتفی اعلام کرد که علت آن تاخیرهای غیرقابل پیش بینی در تولید و ارسال محصول در منطقه آمریکای شمالی می باشد.


خلاصه ی ماجرا این است که یکی از تامین کنندگان اصلی این پروژه نمی تواند به موقع موارد لازم را برای آماده سازی محصول در آمریکا فراهم کند و در نتیجه مشتریان آمریکایی گوشی خود را به مراتب دیرتر از افراد سایر نقاط جهان دریافت می کنند.
شاید این موضوع برای برخی از خریداران قابل تحمل باشد اما Yota Devices می گوید این تاخیرها می تواند برنامه ریزی این شرکت برای سال 2016 را دچار مشکل کند.
اگر خارج از آمریکا زندگی می کنید، خوش شانسی آوردید و می تواند یوتافون 2 خود را مدتی دیگر دریافت کنید، اما اگر از حامیان پروژه هستید و دست بر قضا در آمریکا هم زندگی می کنید دو راه بیشتر ندارید:
یا نسخه جهانی گوشی را تهیه کنید و قید پشتیبانی از فرکانس های LTE آمریکا را بزنید. و یا اینکه درخواست بازگشت وجه را بدهید که طبیعتاً باید مدتی را صبر کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کاهش قیمت و ویجت های جدید گوشی هوشمند YotaPhone