سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

به گفته‌ی تحلیلگر موسسه ی Wedbush Securities، مایکل پاکتر، انتظار می‌رود کنسول جدید PS5 سونی در سال 2019 عرضه شود. در اواخر سال 2016 کمپانی ژاپنی Sony کنسول بازی  PS4 Pro را به بازار عرضه کرد که مشخصات فنی آن یک سر و گردن از کنسول ساده ی PS4 بالاتر بود.
مایکل پاتکر می‌گوید عرضه ی PS5 یک قدم بزرگ برای این کمپانی ژاپنی محسوب می شود. پیش از این تصور می شد که کنسول جدید تا پایان سال 2018 منتشر خواهد شد. با این حال تحلیلگران بر این باورند که برای بازی با این محصول باید یک سال دیگرصبر کنید.
به گفته ی کارشناسان کمپانی Sony دستگاه جدید خود را تنها زمانی به بازار عرضه خواهد کرد که تلویزیون های 4K در بازار های جهانی مخاطب قابل توجهی داشته باشند. فرض بر این است که کاربران امکان نصب بازی های مختص به نسخه‌ی PS4 Pro را به دلیل پشتیبانی محصولات جدید کمپانی از نسخه‌ی های قبلی داشته باشند. به خاطر داریم در ماه نوامبر کمپانی Microsoft انتشار کنسول جدید Xbox One X را به نمایش گذاشت، این محصول از نمایش تصاویری با رزولوشن 4K پشتیبانی می کند. با توجه به گفته‌ی توسعه دهندگان جای هیچگونه نگرانی برای صاحبان تلویزیون با رزولوشن 1080p وجود ندارد زیرا کنسول جدید تصاویر را با کیفیت بالا بر روی تلویزیون آن ها نمایش خواهد داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه