سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

بر اساس اخبار شنیده شده در رابطه با محصول جدید کمپانی سونی می توان گفت، سونی در حال آماده سازی و تدراک های لازم برای رونمایی از کنسول بازی در سال 2018 می باشد. یکی از تحلیلگران کمپانی Macquarie Research، دامیان تونگ، فردی که پیش تر زمان رونمایی کنسول PlayStation 4 را نیز پیش بینی کرده بود، این بار نیز نظر خود را در مورد نسخه ی آتی این تولید کننده ی ژاپنی منتشر کرده است.
این تحلیلگر بر این باور است که گیمر ها در سال 2018 قادر به ارزیابی کنسول جدید کمپانی سونی هستند. البته بسیاری از کارشناسان تحلیل تونگ را رد می کنند و عنوان می کنند این تحلیلگر این بار در محاسبات خود دچار اشتباهاتی شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که از زمان آخرین نسخه ی این کمپانی سه سال گذشته است که این مدت زمان در دنیای تکنولوژی زمان طولانی محسوب می شود.
در بازار کنسول های بازی، برند های دیگری از کنسول های بازی هم دیده می شود که هیچ یک از آنها به محبوبیت و کیفیت کنسول های کمپانی سونی نیست. در نتیجه این کمپانی قطعا به تولید محصولات جدید در نتیجه ی کسب درآمد بیشتر علاقمند خواهد بود. در حال حاضر یکی از رقیبان کنسول محصول مایکروسافت Xbox Scorpio می باشد.
یکی از دلایل انتخاب این کنسول توسط گیمرها، مزایای زیادی است که این کنسول به کاربرانش ارائه می دهد و در کل می توان سونی را در مبحث تولید کنسول های بازی یکی از رهبران این بازار به شمار آورد. البته مدیران این کمپانی هنوز در مورد این خبر اظهار نظری نکرده اند و این موضوع از جانب کمپانی نه تأیید و نه تکذیب شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه