موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ بهمن

گوشی هوشمند جدید BlackBerry Mercury قبل از آغاز برگزاری نمایشگاه Mobile World Congress 2017 رونمایی خواهد شد. سخنگوی این کمپانی در یک مصاحبه ی مطبوعاتی اعلام کرد، بر طبق برنامه ریزی ها محصول جدید در تاریخ 25 فوریه، دو روز قبل از شروع نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد.
پیش از این، در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس اولین تصاویر رسمی از این گوشی هوشمند جدید با صفحه کلید QWERTY نمایش داده شده بود. انتظار می رفت که عرضه ی این محصول در خلال برگزاری MWC صورت گیرد، اما آنچه اکنون روشن شده این است که این رویداد قبل از آغاز نمایشگاه خواهد بود.
با توجه به گزارش های اخیر، Mercury  دارای صفحه نمایش FullHD با تراکم 420 پیکسل/اینچ خواهد بود. همچنین بر اساس شواهد، پردازنده ی آن نیز Snapdragon 625 می باشد. مقدار رم 3 گیگابایت و حافظه ی داخلی 32 گیگابایت است. این گوشی هوشمند دارای ماژول دوربین 18 مگاپیکسلی و همچنین ظرفیت باتری 3400 میلی آمپری می باشد. سیستم عامل دستگاه هم  Android 7.0 انتخاب شده است. آنچه  مشخص شده این است که این گوشی هوشمند تحت نام تجاری بلک بری شناخته شده در دسترس است، اما تولید توسط یک کمپانی چینی به نام TCL انجام می پذیرد. در سال گذشته، این شرکت تمامی حقوق استفاده ازعلامت تجاری این کمپانی کانادایی را خریداری کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه