سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

Facebook اعلام کرد Instant Game را به صورت گسترده‌تری برای ۱.۲ میلیارد نفری که از سیستم پیام‌رسان Messenger استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد. علاوه بر این Facebook در حال راه‌اندازی ویژگی‌هایی جدید است که در هشتمین کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان معرفی کرده بود. این موارد شامل ویژگی‌های گیم‌پلی قدرتمندی هستند که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تجربه‌های منحصر به فرد و پیچیده‌ای را کسب کنند. از جمله‌ی آنان می‌توان به leaderboards, tournaments, turn-based games و پیام‌های جذاب و قابل تنطیم در طی بازی اشاره نمود.
ربات‌های بازی به تعامل مجدد بازیکنان با صدا زدن ویژگی‌های جدید بازی کمک می‌کنند و رقابت را با به‌روزرسانی leaderboardها بیش از پیش جذاب می‌نمایند. Andrea Vaccai، مدیر تولید Messenger  گفت: زمانی که توسعه‌دهندگان استفاده از مزایای این ویژگی‌های جدید را آغاز کنند، این بازی‌ها باید پویاتر و جذاب‌تر باشند. یکی از اولین بازی‌ها در بهره‌گیری از مزایای این به‌روزرسانی Zynga’s Words With Friends است. یکی دیگر از پربیننده‌ترین Instant Gameها بر روی مسنجر Blackstorm’s EverWing است که در بین اولین ربا‌ت‌های بازی قرار دارد.
با توجه به نوع دستگاه مورد استفاده و محلی که فرد در آن قرار دارد، بیش از 50 عنوان بازی بر روی مسنجر در دسترس است و در هر هفته عنوان‌های بیشتری نیز معرفی می‌گردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه