گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ فروردين

هفته‌ی معرفی‌های شگفت‌انگیز محصولات اپل با معرفی نسل دوم ایرپادها ادامه دارد. ایرپاد جدید شامل قاب شارژ بی‌سیم و تراشه‌ی H1 جدید خواهد بود که شرکت ادعا می‌کند عمر باتری بیشتری ارائه می‌دهد. پشتیبانی از "Hey, Siri" برای استفاده از دستیار مجازی بدون فشردن دکمه نیز به آن اضافه شده است.
قاب شارژ جدید با شارژ استاندارد Qi کار می‌کند، بنابراین تقریبا با هر شارژر بی‌سیم کار می‌کند. ایرپاد نسل دوم و قاب آن از لحاظ ظاهری شبیه به مدل اول هستند، با این تفاوت که چراغ کوچک LED بر روی قاب شارژ بی‌سیم قرار دارد که عمر باتری را نشان می‌دهد.
اپل می‌گوید تراشه‌ی H1 مزیت‌های بیشتری نسبت به تراشه‌ی W1 دارد. به طور خاص، افزایش حدود یک ساعت مکالمه، کیفیت بهتر میکروفون، زمان‌های اتصال سریع‌تر در هنگام تعویض بین دو دستگاه، و پشتیبانی از "Hey, Siri" را می‌توان برشمرد. ایرپادهای جدید همچنین شامل بلوتوث 5 هستند.
اپل، ایرپادهای به‌روزرسانی شده را با دو قیمت عرضه می‌کند: همراه با قاب شارژ بی‌سیم ۱۹۹ دلار و همراه با قاب استاندارد ۱۵۹ دلار فروخته می‌شوند. علاوه بر این، شرکت قاب شارژ بی‌سیم را جداگانه به قیمت ۷۹ دلار به صاحبان ایرپادهای موجود می‌فروشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه