سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

بر اساس گزارش مدیران کمپانی آمریکایی Microsoft در روز پنج شنبه، بازی Dead Rising 4 به احتمال زیاد در تاریخ 14 مارس در فروشگاه Steam ارائه خواهد شد. این بازی اولین بار در 6 دسامبر 2016 برای کنسول های بازی Xbox One  و Windows 10 عرضه می‌گردد.
هزینه ی رزرو این بازی هم اکنون شامل 20 درصد تخفیف در این سایت خواهد بود. با پیش خرید نسخه ی Steam این بازی نه تنها از تخفیف ۲۰ درصدی، بلکه سلاح X-Fists Exo Suit، بهرمند خواهید شد. البته گیمر ها می توانند مرحله ی 4 این بازی را با پرداخت مبلغی بیشتر خریداری و در بازی اجرا کنند. صاحبان کنسول Xbox One توجه داشته باشند که نسخه ی Steam این بازی از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی نخواهد کرد.
Dead Rising 4 از سری بازی های ترسناک و در فضای باز است و گیمر تمام تلاش خود را برای زنده ماندن در میان زامبی ها خواهد کرد. گیمر می تواند این بازی را به صورت تک نفره و یا چند نفره تجربه کند. در این سری از بازی شخصیت اصلی داستان به جشن های فصلی Willamette واقع در Coloradoo دعوت می شود، یعنی جایی که قرار است اتفاقات مرموز و عجیبی رخ دهد. بازی Dead Rising در گذشته یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های کنسول Xbox محسوب می شد. بخش چهارم این بازی در سال آینده نه تنها برای PC  بلکه برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه