کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ فروردين

به گزارش رویترز – Pinterest، مالک وب‌سایت جستجوی عکس که برای عکس‌های غذا و مد که توسط کاربرانش ارسال می‌شوند، شناخته شده است، روز جمعه برای عرضه‌ی عمومی سهامش ثبت نام کرد. این ثبت نام یک روز پس از آغاز به کار سازنده‌ی جین Levi، و Lyft و Uber – ارائه‌دهندگان سرویس به اشتراک گذاری خودرو – جهت سبقت گرفتن بیشتر در این لیست، انجام شد. سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند سال ۲۰۱۹ احتمالا یکی از فعال‌ترین سال‌ها برای IPOهای فناوری باشد.
Pinterest که قصد دارد با نماد "PINS" در بورس اوراق بهادار نیویورک ثبت نام کند، ۱۰۰ میلیون دلار را برای نشان دادن اندازه‌ی این IPO اختصاص می‌دهد. مبلغ نهایی بعدا تغییر می‌کند.
در ماه ژانویه، رویترز گزارش کرد، Pinterest می‌تواند افزایش سرمایه‌ی ۱.۵ میلیارد دلاری داشته باشد و اینکه عرضه‌ی عمومی سهام آن در شش ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ خواهد بود.
در آخرین دور افزایش سرمایه‌ی شرکت در سال ۲۰۱۷، ارزش شرکت به ۱۲ میلیارد دلار رسید.
این شرکت مستقر در سان فرانسیسکو از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۸ تاکنون رشد بسیار سریعی داشته، و در اسناد ثبت نام آن آمده که شرکت هم اکنون بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که دو سوم آن‌ها زنان هستند.
Pinterest گفت در سال ۲۰۱۸، درامد سالیانه‌ی آن ۷۵۵.۹ میلیون دلار بود، که ۶۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۷ افزایش داشت. با این حال، ضرر خالص شرکت در سال ۲۰۱۸ به ۶۲.۹۷ میلیون دلار رسید که در سال پیش از آن ۱۳۰ میلیون دلار بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه