گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

کمپانی Philips اعلام کرد که به‌زودی هدفون‌های هوشمند خود را به بازارهای محصولات جانبی سراسر جهان عرضه خواهد کرد. به گفته ی سازندگان، به‌ زودی افراد با استفاده از این هدفون‌ها از شر کابوس‌های شبانه ی خود خلاص خواهند شد.
نمایندگان شرکت هلندی Philips اذعان می‌کنند که محصول هوشمند جدید، می‌تواند به خواب افراد نفوذ کرده، در نتیجه بر روی سلامت فرد تأثیر مثبتی به‌ جای بگذارند. این گجت مجهز به سیستم هوشمند ردیابی خواب است و می‌تواند فعالیت‌های بدنی و رفتار فرد را در طول خواب مانیتور کند.
هدفون «هوشمند» با کمک یک دستبند خاص قادر به شناسایی مراحل خواب است و بر تنفس، ضربان قلب و شرایط عضلات بدن نظارت خواهد کرد. البته به گفته‌ی توسعه‌دهندگان این محصول در آینده از ویژگی‌های پیشرفته‌تری برخوردار خواهد بود.
تنها کاری که فرد باید قبل از خواب انجام دهد، پوشیدن دستبند ویژه قبل از خواب است تا داده‌ها را از طریق بلوتوث بر روی گوشی هوشمند، انتقال دهد. پس از جمع‌آوری اطلاعات لازم، فهرستی از موزیک‌ها متناسب با حالت روحی فرد پخش خواهد شد تا تأثیر مثبتی بر روی خواب فرد به‌ جای بگذارد.
این دستگاه قبلاً به‌صورت رسمی در ایالات‌ متحده ی آمریکا، کشورهای اروپایی، ازجمله روسیه، اوکراین، چین و بریتانیا عرضه‌ شده است. این محصول با قیمت 250 دلار در بازار عرضه می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه