موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ دي

کمپانی Doogee در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی سومین گوشی هوشمند S50 به بازار تلفن‌های همراه در سال 2018 است. این گوشی هوشمند از سری S30 و S60 است که در سال جاری عرضه خواهد شد و مورد استقبال علاقه‌مندان به سفر قرار خواهد گرفت.
سری جدید گوشی‌های هوشمند این کمپانی برای افرادی طراحی‌ شده که مایل به سفر در طبیعت هستند. از دیگر ویژگی‌های این محصول محافظت در برابر رطوبت، سقوط و گردوغبار می‌باشد و توانسته است گواهی استاندارد IP68 را دریافت نماید. جالب است بدانید این گوشی می‌تواند به مدت 24 ساعت در عمق 1.5 متری آب غوطه‌ور بماند و در هنگام قایقرانی در کنار رودخانه از صدمات مصون بماند.
Doogee S50 برای مسافرانی که مایل به گرفتن تمام لحظات سفر خود هستند و به چند دوربین ویژه مجهز است و این محصول دارای 4 دوربین - دو دوربین 16 و 13 مگاپیکسل با حسگر و فوکوس خودکار و همچنین دو دوربین سلفی باکیفیت 16 و 8 مگاپیکسل می‌باشد.
علاوه بر این، گوشی دارای حالات متنوع تصویربرداری مانند پانوراما، طبیعت، حرفه‌ای، بلور و شب می‌باشد و به شما این امکان را می‌دهد که مسافران تصاویر خاطره‌انگیز خود را در تمام لحظات سفر ثبت نمایند. این گوشی مجهز به GPS، قطب نمای دیجیتال و ژیروسکوپ می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه